OT: doporucte GPS navigaci

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 22 19:51:21 CET 2013

No abych to upřesnil, ten program samozřejmě byl v tom PDA co jsem
koupil, dokonce k tomu bylo origoš instalační CD...
Co se týče map, jsou na internetu snad již volně.
Nebo je to možná jinak, kolega co si koupil nějakou noname z Makra s iGO
k tomu má aktualizace doživotně zdarma.
Asi to tak v té licenci co mám já takhle nebylo, každopádně nové mapy
tam fungují bez  problémů.