Programátor TL866A ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Leden 22 19:42:11 CET 2013

Tak si nakonec odpovím sám :-).

Nedal jsem na dobré rady a programátor koupil. Našel jsem ho na e-bay za
tak dobrou cenu, že jsem neodolal :-). V té ceně bylo i 9 redukcí na
všemožné patice. Bohužel jsem si "inteligentně" koupil verzi bez ICSP.
Jo jsem trouba. Bylo to tak schované v textu, že jsem si této chybičky
nevšiml. Takže teď mám dobrý důvod koupit třeba ještě to Presto :-(. Pro
ty kdo by o tento programátor měli zájem POZOR. Verze označená CS nemá
ICSP. Potřebujete verzi s písmenkem A.

Jinak ale kromě tohoto problému který jsem si způsobil vlastní hloupostí
musím říci, že jsem s programátorem spokojen. Vyzkoušel jsem na něm vše
co mě napadlo (obvody které jsem našel v šuplíku) a vše funguje bez
nejmenšího zaváhání. Velmi příjemná byla instalace. Programátor si po
připojení našel potřebné ovladače, nemusel jsem na nic sáhnout. Program
k programátoru působí trochu "nedoladěně". To se týká uživatelského
rozhraní. Nápisy na tlačítkách se nevejdou do tlačítek, občas se
neobčerstvuje obrazovka, takže se zobrazují údaje které tam nemají být,
okno prohlížeče kódu je větší než hlavní okno programu, takže je jeho
posuvník schovaný "za rohem" a podobné chybičky. To jsou ale v podstatě
kosmetické chyby. Na druhé straně je program docela intuitivní, na první
osahání mi vše bylo jasné a intuitivně jsem s ním bez problémů schopen
pracovat. Co se týče funkčnosti nemám nejmenší připomínky. Vše co jsem
vyzkoušel bez zaváhání funguje.

Takže asi tak. Považuji to za dobrý kup za předpokladu že koupíte verzi
s ICSP.

     Martin.