Zalozni 9V nimh akumulatorek

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Leden 22 18:54:25 CET 2013

Myslel jsem tim, ze bych nabijel pres 9V stabilizator, takze po dosazeni
napeti 9V by vlivem vyssiho napeti zacal proud tect a tedy nabijet pres
pomalou vetev.
Je to teprve nove vyvijene zarizeni, ale Liion tam nechci davat. Navic
by musely byt 2 clanky v serii a to uz zanasi problem s balancovanim,
navic cenove to bude skoro stejne, jako ta 9V a musel bych resit jinak
krabicku. Takhle je tam moznost snadne vymeny te baterky, ktera je pod
krytem, primo pro jeji velikost delanem.