Hardwarova otazka

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Leden 22 18:17:23 CET 2013

Taková lepší zkoušečka by možná ani nemusela být tak složitá. Napadlo mě
tohle : http://www.volny.cz/mrazik/tmp/tracer.pdf - do DUT se prostě
vybíjí energie z indukčnosti, přičemž pracovní bod "sklouzne" po
charakteristice. K tomu procesor s USB a prográmek na PC.
Ale je to jen okamžitý nápad, nepočítal jsem to. Možná to AD převodník
nebude stíhat, charakteristika bude příliš zkreslena dynamickými ději...

Mrazík