Hardwarova otazka

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 22 15:59:24 CET 2013

Nepochopil jste...

Já jsem se o normálním měření (obecný zdroj s omezením + voltmetr)
zmínil už v předchozí odpovědi.

Ten svůj 2kV zdroj jsem uvedl jen proto, že ho prostě používám i na
transily a je to úplně nejjednodušší. 2kV má proto, že s ním běžně měřím
závěrná napětí transistorů a diod pro SMPS a jiné podobné aplikace,
izolační schopnost (nejen) kabelů atd.

No a je v krabičce velikosti multimetru, takže...

---
Jirka