doporucte GPS navigaci

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Leden 22 15:50:46 CET 2013

Navigací jsem měl mnoho a nyní taky mám Sygic v mobilu.

Nejdříve jsem používal starý dobrý WayFinder pro Symbian. Zcela skvělá
navigace (na svou dobu), i když u nás poněkud drahá. Byla totiž online a tak
potřebovala dobrý tarif na přenos dat. Nicméně např. v Brně, kde se neustále
přestavovala křižovatka s výpadovkou na Svitavy, tam byly vždy i změny
odboček a tak.

Pak jsem měl něco od Sony, také online, hrůza. Neznalo to nějakou 80 let
existující docela velkou ulici na Žižkově v Praze. Neexistovala. Takových
chyb tam bylo více.

Do nedávna jsem používal Navigon, po té co jej koupil Garmin se nesmírně
zhoršil. A to tak, že cestu do jedné malé dědinky nalezl předloni v pohodě a
za rok mě do stejného místa hnal lesní pěšinkou.

Tak nyní (od září) používám Sygic a celkem spokojenost.

Kupodivu ale celkem slušně volí trasy i vysmívané mapy pro iOS6. Vědí o
aktuální situaci, uzavírkách atd. Je v nich plno chyb, ale nezatracoval
bych.

Navigaci "jako krabičku" (TomToma) jsme měl také půjčenou na týden, ale bez
GSM komunikace je to chudák, je to takové slepé...

Důležité při volbě je si uvědomit, od koho má navigace podklady. Dlouhodobě
bych upřesnil podklady od Teleatlasu.

Na kolo a na chůzi jsou bezvadné mapy od seznamu. Aplikace je zdarma, zcela
detailní mapy se kterými se orientujete i uprostřed lesa. Bohužel blbnou při
špatném signálu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel