OT: doporucte GPS navigaci

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 22 15:47:00 CET 2013

Ja pouzivam iGO, asi proto, že jsem si na to zvyknul mi to maximálně
vyhovuje.
staré Mio P350 koupené za 400kč v bazaru. Trvale zabudované ve sluneční
cloně, napájení trvalé z auta .
  iGO a aktualizace se válí na internetu.
Jo a ještě jedna pro mě důležitá věc - navigační hlas je "namluvený"
hercem Liškou :-)
používám to stále i když jedu známé trasy - upozorňuje mi to na
překročení rychlosti.

Co určitě ne mít navigaci na telefonu, který současně používám pro volání.
Už jenom když někdo během bludění zavolá je super :-(

      /
      / <http://www.igonavigation.com/>