Lavacke starosti, was: Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkomvspotrebnejelektronike(ajked sa to tunajsim fachmanom budezdattrivialne)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 22 15:35:00 CET 2013

Zozente si copy/paste pedale.
JS urcite rad doplni link... :-)

wek

PS. I ked nie som admin, neda mi neupozornit na tie body netikety, ktore hovoria o premenovani vlakna oddialivsieho sa od povodneho, a odmazavani nerelevantnych casti (vratane autofootera)