OT: doporucte GPS navigaci

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Leden 22 14:58:26 CET 2013

Zdravim ,

to je presne, diky navigacim lidi blbnou a leniveji . Kdysi ve vozidlech
zachranne sluzby navigace nebyly a ridici museli premyslet , dneska maji
navigace a kam dispecer zabodne prst v jeho mape tam maji cil a uz
nepremysli a ridi se navigaci a vznikaly diky tomu celkem srandovni situace
, tedy ne uz tak pro pacienty.

Ale k veci , taky si myslim , ze druhy mobil to resi i treba nokia celkem
maji ty mapy vychytane , nebo ten androidi telifon na hrani vsak tam nemusi
byt ani simka ...

Ja pouzivam skvelou aplikaci (android) locus pro , ktera ma trebas
turisticke mapy , nebo mapy ktere si vytvorite z verejne pristupnych
podkladu , umi kupy vrstev , proste pro turistiku super a navic umi u vsech
offline verzi takze netreba datovy tarif. Takhle jsme brouzdali po madarsku
, rumunsku jen s mapami dane oblasti atd . Nektere verze jsou i zdarma.

snehulak