OT: doporucte GPS navigaci

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Leden 22 14:46:58 CET 2013

Chyby maji vsichni. Znami nedavno jeli po dalnici a zapadli do bahna. Pry
byla cesta nejaka divna - rozbita a uzka, vsude plno stavbeni techniky. Ale
nikomu se nechtelo vytahnout papirovou mapu a premyslet....

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 22, 2013 2:17 PM
Subject: RE: OT: doporucte GPS navigaci

Dokud jsem v ČR, tak používám raději Google Maps, má lepší mapové podklady,
naviguje až na přesnou adresu a navíc ukáže i fotku místa, pokud existuje. V
Praze mi to dost usnadnilo hledání domu, kam jsem se potřeboval dostat.
Sygic mě před necelým rokem naštval, že neznal v Bratislavě jednu ulici s
hotelem, prostě pro něj neexistovala. Na druhou stranu do navigace přidávají
věci, co si přeje komunita. Zhruba 2-3x ročně aktualizují i mapy a vyšli mně
vstříc, když jsem měl pouze licenci na starou verzi navigace a zdarma
poslali klíč na novou.