OT: doporucte GPS navigaci

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 22 13:53:08 CET 2013

Už léta přemýšlím, jestli si koupit navigaci. Vždycky to dopadlo tak,
že ne (další krám, co se může rozbít; v autě odvádí pozornost; člověk
přichází o schopnost normální orientace a komunikace s lidmi při ptaní
se na cestu atd. apod.).

Nicméně teď mě možná čeká situace, kdy bych ji využil.

V té souvislosti zmíním, co bych od ní čekal:

1) možnost co nejdelší práce na vnitřní akumulátor

2) možnost použití na kole a při chůzi, primárně ale v autě

3) aktualizace map Evropy v ceně

4) jednoduchá aktualizace pokud možno i přes Linux v PC (nejlépe tedy
stažením jednoho či několika souborů a následným překopírováním do
navigace), ideálně žádné stupidní několikasetmegové "vendor locked"
ovládací a aktualizační programy

5) silniční radary coby body zájmu (varování)

6) citlivý příjímač

7) možnost zadání GPS souřadnic cíle

8) co nejnižší cena (ano, za malé peníze málo muziky, ale v podstatě
půjde o pokus, využívaný jen opravdu zřídka)

Další funkce nespecifikuju, neb se neorientuju a v podstatě mi bude
stačit, když mě přístroj spolehlivě dovede k místu, které vůbec neznám a
je k němu složitá cesta.

Lze podle uvedených specifikací vybrat třeba mezi
http://www.mall.cz/listy/vyprodej-gsm-gps/?category=EF004 ?

Případně bych i koupil něco použitého (výhradně v dobrém stavu), pokud
by se někdo chtěl zbavit čehosi v rámci mých specifikací.

Díky

Jirka