Bezdratova a dratova kreditka

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 22 13:13:13 CET 2013

Nepovazuji se za paranoika, a jsem presvedcen, ze v priapde zneuziti
(rekneme nekdo vedle v autobuse, kterym nejezdim) to nebude problem
vyreklamovat (jde o male castky a minimalne ze zacatku nebudou stat
banky o kecy mezi lidmi).
Mne na tom spis trapi to, ze bych na to zneuziti nejspis neprisel
(jsem bordelar, nedelam si peclive zaznamy co/kde/za kolik jsem
kupoval, nema hezky na hromadkach srovnane uctenky. Na vypisu si
nekontroluji peclive radecek po radecku kazdou platbu). Proste projedu
ctyr a viceciferne sumy - a i u tech nekdy dlouho vzpominam, co ze
jsem to platil.
Marek