Re: Brněnští vědci otestovali vlečný paprsek. Sci-fi se stává realitou

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 22 13:02:14 CET 2013

No tak to dopada, kdyz se prebira clanek - a samo je ho treba udelat
jeste bombastictejsi, aby to vic "tahlo". Jak to postupne projde CT,
Novou, Primou, Aha, Bleskem a dalsimi 3 podobnymi, tak to bude neco
jako "Brnensky student demonstroval funkcni tazny paprsek a posunul
mesic bliz k Zemi" ci neco takoveho.
Jinak - velmi dekuji Jakubovi za vysvetleni. Jak "jednoduche" kdyz se
to spravne poda. (je to zajiste zjednoduseny pohled, ale asi tak
vsechno co vetsina z nas potrebuje a je schopna pochopit, takze
thumbup)
Marek