Re: Brněnští vědci otestovali vlečný paprsek. Sci-fi se stává realitou

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Leden 22 11:38:36 CET 2013

na novinky.cz udelali ten nadpis clanku jeste stavnatejsi :

Tažný paprsek známý ze sci-fi funguje, tvrdí vědci z
Brna<http://www.novinky.cz/veda-skoly/290904-tazny-paprsek-znamy-ze-sci-fi-funguje-tvrdi-vedci-z-brna.html>

to uz je fakt masakr. velmi mi to pripomina pisalky z mistniho nezavisleho
tydeniku ....

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz