Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkom v spotrebnej elektronike (aj ked sa to tunajsim fachmanom bude zdat trivialne)

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Leden 21 22:10:28 CET 2013

On 21.1.2013 22:01, Jan Waclawek wrote:
> Ja viem, je taka doba. Dnes to bolo male vitazstvo, ale v globale to teda nie je to dobre.

Takhle jsem se citil pred vanocema, kdyz jsem prepajel mikrospinace v
moji mysi, protoze nejsem schopen si vybrat v soucasny nabidce (asi jsem
klasicky promackl levy tlacitko, takze nahodne dela doubleclicky, coz
pri praci s viry cloveku na klidu neprida ;) )
Zrovna mys je typickej spotrebak, kterej bych rad vyhodil a koupil novou.

Jinak tedy ta neexistujici kombinace, kterou chci, je:
a) rovna mys (jsem levak)
b) laserova - mam tu nejakou bluetrackovou a zdalo se mi, ze je vyrazne
horsi. Pro tu laserovou nepotrebuju podlozku, jestli ten bluetrack je o
tolik horsi?
c) kabelova (nemusi byt)
d) normalni velikost (zadny bt mini)
e) 5 tlacitek - no a na tomhle jsem prakticky skoncil, pouzivam to totiz
jako 'tam' a 'zpet' na webu, dost intenzivne, ale takovy myse se prave
ted asi nedelaj, jedine ty sileny gamesnicky, ale ty maj asi 50 cudliku.
Kdyby mel nekdo skladem (nebo Zahradnik v garazi) MS LaserMouse 6000,
dejte vedet.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.