OT vikend (Elektronika do auta)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Leden 21 19:27:23 CET 2013

Zdravím,
  ano, to budu moc rád. Teoreticky by to šlo zařídit např. tak, že 1. skupinář
by byl vždy oprávněný a souběhové zařízení by bylo mezi třidičem a jím, pak by
to fungovalo přesně dle Vašeho popisu, jen nevím o tom, že by se toto řešení
někde používalo. Jelikož ale každý resort měl mírně upravené ústředny (např.
na dráze se jmenovaly USTD, vnitro používalo UTSS, "generická" verze pak byla
ta UTU), možná armádní verze měla takto řešené souběhy (a možná by pak jeden
souběh mohl testovat i 2. číslici a tím by se řešila rovnou i ta meziměstská
kategorie). Rád si i v této "vintage" technologii doplním vzdělání... Určitě
dejte vědět, když tak třeba soukromě.
  Zdraví Pavel