OT: Fyzikalni olympiada

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Leden 21 14:12:22 CET 2013

Pozor na to aby neskočila hůře než já.

Skoro jsem skončil ve zvláštní škole a na psychofarmakách, protože jsem
nechápal pojem násilí (jak fyzické tak psychické) a moje výsledky byla
mimo zadání kvůlivá nepozornosti, podobně jako zde někdo popisoval.

S důsledky se potýkám dodnes. Ono když jste malý a 6 let vám tvrdí že
jste hloupý, tak to na vás zanechá následky, i když vám pak tvrdí opak,
tak už prostě nikomu nevěříte.

ced