LED pásky

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Leden 21 11:44:50 CET 2013

On Mon, Jan 21, 2013 at 10:09:19AM +0100, Jiří Majzlík Němeček wrote:
> Určitě ale půjdu do toho zalitého, osobně se mi dost příčí do
> interiéru montovat cokoli, co má obnažené kontakty. Ne že bych
> pochyboval o kvalitách své drahé polovičky, ale kdo ví, co koho kdy
> napadne, děti ty světýlka určitě lákat budou. A taky mi to přijde
> trochu neprofesionální.

Jen pro zajimavost, pred 14 dny jsem koupil tohle:
http://www.lan-shop.cz/whitenergy-08262-we-155059
No a myslite ze je to zalite? :)
Je tam 60 ledek a jsou zrejme v serii. Zkousel jsem mezi nekterymi
namerit napeti - nekde to ukazovalo kolem 50V, ale jak to sajni, tak se
mi nedarilo najit zacatek a konec spiraly. Stal jsem s merakem na zidli
pod svitidlem a nechtelo se mi s tim zabijet moc cas. Mam takovej blbej
pocit, ze tech 60 LED budou vsechny serii, coz se uz blici k sitovemu
napeti a kdovi jestli je to galvanicky oddelene od site. Radsi to ani
nebudu zkoumat. Stene je to na strome ve vysce 2.5m...
Holt tam alespon nejsou ztraty pres nejake zaliti a dobre se to chladi.

--
Zito