Re: LED pásky

IvanHW ivanhw na centrum.cz
Pondělí Leden 21 11:42:04 CET 2013

Jednak to pracuje na 12V DC  a druhak tak moc obnazenych kontaktu tam neni.
Kontakty jsou cele zalakovane (zafoliovane), nebo co.
Minimalne pro pripajeni jsem to musel skrabat.
Al chladic je ponekud vodivy povrch, ne? A bezne se to na nej lepi.

----- Original Message -----
From: "Jiří Majzlík Němeček" <jirry na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 21, 2013 10:09 AM
Subject: Re: LED pásky

Díky za tip, zajímavý prodejce.

Určitě ale půjdu do toho zalitého, osobně se mi dost příčí do interiéru
montovat cokoli, co má obnažené kontakty. Ne že bych pochyboval o
kvalitách své drahé polovičky, ale kdo ví, co koho kdy napadne, děti ty
světýlka určitě lákat budou. A taky mi to přijde trochu neprofesionální.

Mimochodem - chápu správně, že ty nezalité pásky by se neměly montovat
na vodivé povrchy? V popisu: "Can be easily mounted to any
applications(non-conductive) with double-sided tape".

JMN