problemy s pocitacem

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 21 11:36:41 CET 2013

Já to PC mám, grafika mi začala před časem zlobit, po rozebrání jsem
zjistil, že byl úplně zabetonovanej chladič prachem. A vůbec celé PC to
bylo tak za.....  že jsem až nechápal, jak to může ještě fungovat.
Po vyčištění OK.
Nedavno do něj ale natekla voda ( zalévání květin ) a odešla základní
deska. Zapnul jsem ho a  až po chvíli zjistil, že je kolem mokro,
bohužel nateklo při poličce i dvnitř PC.
Je trochu problém s jiným MB, musí to mít rozmět micro ATX ale s tím, že
ta delší strana je max 22,5 cm.
Nakonec jsem našel:
http://www.lan-shop.cz/asrock-g41m-vgs3-r2-0-bulk-g41m-vs3-155936,
pasuje tam OK.
Proč to píšu- zdá se , že ta integrovaná grafika na tomto novém MB je
lepší než původní ve slotu....