OT: HW sifrovani WD disku

Milos Sula sula na rps.cz
Pondělí Leden 21 11:32:53 CET 2013

Jestli se nepletu ( taky ten disk drzim poprve v ruce ), tak tam je jen
jedno sifrovani , ale to sifrovani sektorů je delane ne heslem , ale
prave jen tim klicem v elektronice. Heslo tam je pak ulozene jako hash v
nejakem sektoru a pouze zpristupnuje disk, ale nema asi nic spolecneho
se samotnym sifrovanim sektorů...ale treba jsem to z tech diskuzi na
internetu jen spatne pochopil. Zní mi to tak logicky, protože podle
vašeho tvrzení pokud změním heslo, tak by se musel disk kompletně
dešifrovat a zašifrovat znovu, jelikož jsem vlastně změnil klíč...

Milos