Na notebook x86 32 nebo 64bit?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 18:48:23 CET 2013

> 1. To netuším, co si pod tím představit, tedy je to kompaktnější a
> bezproblémovější, co se týče lovení závislých knihoven u sw co si kompiluju?
> Lépe vybraný SW, nebo více SW?

Více sw a je dotaženější (bez chyb), prostě má asi větší "obrat", jak už
jsem napsal. Ale jedná se o poznatky z openSUSE, nemusí to platit
univerzálně.

> 2. Můžu dát 32bit repository do 64bit sytému a z něj mít bez nějakých
> dalších problémů funkční aplikace, nebo bude muset celý systém koexistovat
> 2in1, kdy tam bude vše jak 64b, tak i 32b?

No, tohle nevím přesně. Používám prakticky všude 32bit. U některých
aplikací to míchat snad jde, ale jsou to jen spekulace (řešilo se to i
na suseportálu).

Spíš se to asi nedoporučuje.

---
Jirka