[OT] Raspberry - radio

Neděle Leden 20 18:25:28 CET 2013

Dal jsem to primo do /etc/rc.local nastaveni vystupu, nastaveni
hlasitosti a spusteni mplayer.
Asi vyzkousim jeste mpd az bude cas.
Uz je to v obyvaku u receiveru a zvuk to ma docela OK na 128kb/s tak
aspon nejaky uzitek, jinak v grafickem rozhrani je to ukrutne pomale, to
se musi nechat. Zkusim to jeste pripojit k TV a pustit nejaky film z
flashky. To by taky melo jit prikazovou radkou s nejakym rozumnym playerem?