[OT] Raspberry - radio

Neděle Leden 20 15:36:22 CET 2013

No mela to byt takova chutovka na nedeli, ne ze budu resit zavislosti
nejakych aplikaci a knihoven v nejakych repozitarich... Na to nemam cas,
tohle me nezivi.
Zkusim jeste tu posledni (asi) image karty a jestli nepujde ani update,
tak tomu dam zase cca pul roku cas ;-)
A jeste jedna vec me na maline stve, nevim, jestli se to nezlepsilo ale
system je tak nejak uzavreny, podrobny popis (datasheet) CPU, GPU a
periferii asi nebude k dispozici, ze.