[OT] Raspberry - radio

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 14:56:26 CET 2013

Jo a kromě VLC a zmíněného Mplayeru to umějí Kaffeine, Umplayer a jistě
řada dalších (to jsem jen namátkou zkusil pár věcí z toho, co je v
openSUSE k mání z běžných repozitářů).

Zlatej Linux, jednoduchej, snadnej, intuitivní.

Včera jsem upgradoval verzi openSUSE (přes dvě vynechané) cca za hodinu
se vším všudy (tedy se všemi aplikacemi a aktualizacemi). V podstatě
jsem se jen díval.

S widlows by to bylo na několik dnů a ještě by nebylo uspokojivě hotovo.

To samozřejmě platí u "lidských" distribucí, ne tam, kde je ještě
potřeba kompilovat, modifikovat konfiguráky apod.

---
Jirka