LED lampa

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Leden 20 14:42:06 CET 2013

Určitě,

Já tu mám jeden 10W LED modul s teplým světlem. Svítí moc pěkně. Až mi
odejde zářivka nad stolem dám si ho tam místo ní. Ale i tento modul
prostě místnost neosvítí. Na to bych potřeboval odhadem tak 30W. Prostě
stále bych řekl že se LED zářivkám nemohou ani zdaleka vyrovnat.
Ale ty reflektory co o nich mluvím prostě subjektivně svítí málo. A
hlavně je v jejich světle špatně vidět. Nevím jak to popsat. Prostě
"bílá tma".
Chladiče ty reflektory mají poměrně masivní. Ale dovnitř jsem nelezl
abych viděl jestli je ta LED na nich přidělaná :-).

Martin.