OT vikend (Elektronika do auta)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 20 14:37:29 CET 2013

Ještě k tomu stavu vozidel - tak nějk jsme si říkali, že kdyby "se rozhodlo"
a my opravdu zaútočili na západoněmecké soudruhy, tak tu válku vyhrajeme.
Ale jen proto, že oni se umlátí smíchy...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 20, 2013 2:34 PM
Subject: Re: OT vikend (Elektronika do auta)

To jsem opravdu netušil - co na něm bylo tak úchvatného? Jen to, že byl
schopen ty roky nepoužívané trosky uvést alespoň na chvíli do kašlajícího a
smrdícího stavu, takže bylo možné vykázat plnou bojeschopnost?

Zažil jsem jednou "ostrý" výjezd, kdy v kasárnách zbývala jen stráž a v
autoparku teoreticky ani kolo. Prakticky ovšem byla asi tak čtvrtina vozidel
odstavena (a částečně i roztoušena) na prvních deseti kilometrech trasy :)

Pavel Kutina