[OT] Raspberry - radio

Neděle Leden 20 13:33:38 CET 2013

To jsem nasel, ale nejak se v tom neorientuju - resp. asi potrebuju
navod stahni xxxxx, nastav yyyy a hraje to. VLC se nejak nechce stahnout
a nainstalovat, mplayer taky ne, to vypadalo na nadejne kandidaty.
Jde to vubec? Treba to country radio ma nejaky plugin do IE, kam cpe
reklamy a pak aplikace pro founy kam cpe taky reklamy, takze jestli
vubec jde nejaky SW primo pustit stream bez techle ...