Re: LED pásky

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Leden 20 09:36:56 CET 2013

Konkretni zkusenost mam s timhle
http://www.ebay.com/itm/400342168130?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Je to za vyrazne zajimavejsi cenu (ale nejsou vodotesne, coz snad ale
v mistnosti nevadi). Zmerena ucinnost je 44 lm / W. Pokud odpocitam
vykon na odporech (treba kdyby se to pouzilo s nejakym spinanym
driverem) tak je to kolem 65 lm / W. Sviti to ... no jako LED pasek.
Chce to, aby to bylo nekde schovane.

Lukas Burda