RE: LED pásky

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Leden 19 20:09:01 CET 2013

Ještě se můžete podívat na eBay. Kupoval jsem tam LED pásky cca před rokem.
Výběr obrovský a ceny srovnatelné s DX nebo i lepší.
S platbou bez PayPalu budete mít problém také.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiří Majzlík Němeček
Sent: Friday, January 18, 2013 8:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED pásky

Tak jasně, já mám zářivky jako světelné zdroje asi nejradši, ale potřebuju
něco, co bude svítit v délce cca 20 m a dá se snadno namontovat do podhledu
zavěšeného cca 5 cm pod stropem, takže jiná volba než LED pásek mě nenapadá.

Spíš je problém v tom, že mi z DX nechtějí přijmout platbu, resp. chtějí
poslat oskenovanou kartu nebo pas, což se mi moc nechce, takže se spíš
poohlédnu po jiném dodavateli. Obávám se ale, že cenově se k DX těžko
dostanu.

JMN