OT vikend (Elektronika do auta)

pyjan pyjan na tiscali.cz
Sobota Leden 19 19:16:05 CET 2013

No a co nákolky železničních kol na vagonech a lokomotivách. Občas se
vyskytují i teploty  -27 až -30°C. Pokud je mi známo, na koleje i
nákolky se používá ocel s vysokým obsahem manganu. Přiznám se, že mě
není znám jeho vliv na mrazuvzdornost oceli. Sekera, vykovaná z
kolejnice drží velmi dlouho ostří. Byl to oblíbený sortiment fušek v
bývalých ŽOSkách.