OT vikend (Elektronika do auta)

Sobota Leden 19 14:37:22 CET 2013

Zhavici svicky primo ve valci byl tehdy IMHO problem a aby melo smysl
orivat vzduch, tak se musi ohrat IMHO hodne moc, ten plamen byl tak
akorat, to elektricky z baterky taky asi nebylo trivialni. Auta byla
zvlast v armade v zalostnem technickem stavu, sice nalestena jak psi
kulky ale pisty litali valcem jak cihla kominem...