OT vikend (Elektronika do auta)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 19 11:11:03 CET 2013

Ukapla mi slza.
na tomhle stroji jsem delal autoskolu!
Co se tyce startu, krom tech postupu s novinami bylo v kabine ustroji na
male hlinikove bombicky s eterem.
Pri startu se propichla a eter vstriknul do sani.
Pak to naskocilo a vypadalo to ze se motor rozpadne.

Tady male povidani pro pametniky....
http://auto.idnes.cz/praga-v3s-kdo-v-zime-necetl-noviny-ten-ji-nenastartoval-p1u-/auto_ojetiny.aspx?c=A120222_115945_auto_ojetiny_fdv