Identifikace soucastky v FTEU 901

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 18 21:46:40 CET 2013

Dobry vecer,

2013/1/18 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Ano Pavle,
>
> ta součástka byla jiskřištěm, přestože to její výrobce tak původně
> nemyslel...

To by ste sa divil, co vsetko vyrobcovia vymyslia... Ja osobne by som
tam dal novy regulator, pretoze si myslim, ze ta elektronika to ma za
sebou. Ked sa pozriete na zapojenie je to vsetko standart, na ktorom
nie je co riesit ani vylepsovat. Budu tam max. dve cudne veci, nieco
atypicke v zapojeni - je to pripojene priamo na siet - takze nejaka
forma ochrany, a netypicke hodnoty. Je to proste tak urobene priamo
vyrobcom.

Ked sa tam iskrilo, moze byt toho rachnuteho viacej od tej diody cez
odpalenu nohu procesora az po posahany sw v mikrokontroleri.

A.

p.s.: Uznavam ze mate viacej skusenosti ako ja, ale zo skusenosti
pokial vyhoreli suciastky, tento casovy spinac a regler to ma za
sebou.