Snimac tlaku v pneu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 18 21:17:55 CET 2013

Mam taky Renaulta a diky vadnemu ventilku jsem to musel vymenit, takze jsem to mel kuchnute. Je v tom docela nabita elektronika, desticka cca 3 x 5 cm s nekolika smd svaby a dalsimi soucastkami. Tlak se snima normalnim tlakovym senzorem (neco ve stylu MPX xxxx). napajene je to pripajenou CR 30xx baterkou a cele je to dukladne zalite v nejake gume (vypada to jako nejaky lukopren, ale je to daleko houzevnatejsi a tuzsi).
Jenom se dostat k soucastkam bylo na jedno odpoledne pecliveho pitvani skalpilky, zkousel jsem ruzna bezna rozpoustedla (benzin, aceton toluen), ale vuci vsem to bylo naprosto rezistentni.  Predstava nejake opravy je IMHO naprosto nemozna.
Nejakym bezdratovym zpusobem (odhaduji asi 433 MHz) to nejak komunikuje se snimaci, ktere jsou umistene asi nekde v blatnikach nebo cert vi kde. Kdyz se to vymeni (lze koupit v autorizovanem servisu za nejaky dost nehorazny peniz, uz si presne nepamatuju ale neco mi rika, ze neco nad tisicovku), tak se nova jednotka pripojenim diagnostiky a nejakym postupem sparuje s danym kolem v ridici jednotce.

Jakub Serych