[OT]Kde sehnat cerpadlo do mycky BAUMATIC?

Pátek Leden 18 17:43:33 CET 2013

Koukam, ze prekvapive na strankach vyrobce
http://www.baumatic.cz/formular_na_objednani_nahradni_.html a sklad maji
i v Liberci, tak jsem vyplnil formular a jsem zvedavy... Divne je, ze
nekteri vyrobci takhle podporujou prodej dilu koncovym uzivatelum,
nedavno tu byl AEG nebo neco takoveho, ze?