Snimac tlaku v pneu

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Pátek Leden 18 17:23:00 CET 2013


U BMW je na ráfku uvnitř kola snímač tlaku, nezkoumal jsem jak tam drží. 
Musejí na to dávat pozor při přezování, aby ho nepoškodily.S ventilkem 
to nemá nic společného.

Dne 18.1.2013 17:09, Kručinský Ladislav napsal(a):
> Viděl jsem jakýsi propagační materiál, kde byla rotující jednotka v disku (bezdušové pneu) a přenášela to do nějakého protějšku a tím pohybem si i generovala napájení.
> Když jsem se na to ptal při přebírání svého služebního Superba, který to má taky, technik se pousmál a říkal že princip u Superba je pouhé dlouhodobé porovnávání otáček kol navzájem. Ale funguje to taky - když přezuju na zimní/letní tak po cca 40 km to začne signalizovat. Pak stačí zmáčknout tlačítko aby se změnily hodnoty. Jelikož jsem ještě nepíchl, tak jsem si nemohl ověřit účinnost systému jinak ale v discích, tím spíše ve ventilcích zaručeně nic není.
>
> Zdravím
> Kručinský
>
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
> Sent: Friday, January 18, 2013 4:46 PM
> To: HW-news
> Subject: Snimac tlaku v pneu
>
> Dobrý den,
>
> Kolegyně v práci Renaulta, a poprosila mě, abych ji dofoukl kola, že jí to na palubovce ukazuje malý tlak v pneu :-O Snímače tlaku jsou prý ve ventilkách. To bylo jediné, co o tom věděla.
> Že jí na to upozornili, že při přezouvání gum musí dodržet pořadí ráfků s ventilkama, jinak to bude blbnout.
>
> Nevíte někdo na jakém principu to funguje?
>
> S pozdravem,
>
> --
>    Aleš Filip
>    Kutná Hora
>    http://xanadu.khnet.info
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list