Snimac tlaku v pneu

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pátek Leden 18 17:09:56 CET 2013


Viděl jsem jakýsi propagační materiál, kde byla rotující jednotka v disku (bezdušové pneu) a přenášela to do nějakého protějšku a tím pohybem si i generovala napájení.
Když jsem se na to ptal při přebírání svého služebního Superba, který to má taky, technik se pousmál a říkal že princip u Superba je pouhé dlouhodobé porovnávání otáček kol navzájem. Ale funguje to taky - když přezuju na zimní/letní tak po cca 40 km to začne signalizovat. Pak stačí zmáčknout tlačítko aby se změnily hodnoty. Jelikož jsem ještě nepíchl, tak jsem si nemohl ověřit účinnost systému jinak ale v discích, tím spíše ve ventilcích zaručeně nic není.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Friday, January 18, 2013 4:46 PM
To: HW-news
Subject: Snimac tlaku v pneu

Dobrý den,

Kolegyně v práci Renaulta, a poprosila mě, abych ji dofoukl kola, že jí to na palubovce ukazuje malý tlak v pneu :-O Snímače tlaku jsou prý ve ventilkách. To bylo jediné, co o tom věděla. 
Že jí na to upozornili, že při přezouvání gum musí dodržet pořadí ráfků s ventilkama, jinak to bude blbnout.

Nevíte někdo na jakém principu to funguje?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora
  http://xanadu.khnet.info


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list