Identifikace soucastky v FTEU 901

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 18 15:57:05 CET 2013

To jste se nemusel ptát v GME (divím se, že vůbec reagovali), možných
náhrad je moře a zde by poradilo víc lidí.

Jde úplně o něco jiného: ta dioda byla evidentně silně přetížená,
protože jí odstřelil dekl. 470R odpor vedle ní byl též dost zatěžovaný
(zežloutlé okolí).

Prostě je potřeba analyzovat, co a jak tam chodí, oprava bez toho nemá
smysl. Pokud diodu vyměníte a ono to půjde, nečekejte, že změním názor.
Půjde totiž spíš o náhodu a časovanou bombu. V úvahu připadá konstrukční
čuňárna (čím dál častější), porucha jiných součástí....a asi milión
dalších možností.

Elektronikou se holt zabývám už příliš dlouho.

---
Jirka