proudovy chranic

pm konference na komfi.cz
Pátek Leden 18 15:50:15 CET 2013

no tak to bylo prvni co me take napadlo,   dal jsem potencometr mezi L1
a PE  a meril kam se dostanu

bez odporu 25mA
s odporem jsem se dostal nejmin na 19mA  pak uz zacal vyhazovat sam od sebe

nicmene i kdyz jsem meril vybavovaci proud na L2 nebo L3 tak i s
pripojenym odporem na L1 to ukazovalo 25mA

PM