Re: Re: Identifikace soucastky v FTEU 901

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Pátek Leden 18 15:43:55 CET 2013

Tak GME odepsalo:
Vámi uváděná součástka by měla jít nahradit touto<http://www.gme.cz/univerzalni-a-rychle-diody-do-1-a-smd/1n4148ws-semt-p917-051/>. 100% kompatibilitu Vám ale nedokážu zaručit. Jedná se s největší pravděpodobností o diodu z řady 4148.

Dioda 75V/0,125A, SOD323

 Urrm = 75 V
 If = 0,125 A
 Uf = 1,25 V
 trr = 4 ns
 Pouzdro = SOD323

Ten termostat se uz neprodava, staval myslim 3k8.
Velmi obdobny jsem videl kolem 2k.
http://www.sanita.cz/zbozi/72233-Fenix-Therm-350-kombinovany-digitalni-termostat-s-podlahovou-sondou

Ale pokud by to opravdu viselo na te jedne diode, koupi noveho termostatu bych bral jako osobni porazku.
Cena je ne sice zcela mala, ale o to tolik nejde ;-)

Ivan