Level SHIFTER 5V - 3V v SMD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 18 14:23:32 CET 2013

Atmel ma pro Vih zarucovane 0.6 x Vcc, takze Vam bude pro uroven H zarucene
stacit 2.7V. To Vam predpokladam to zarizeni, napajene z 3V da, zejmena
kdyz tomu pomuze interni pull-up v tom Atmelu.
Smerem dolu staci seriovy odpor o hodnote, primerene rychlosti a kapacite
(tedy vzdalenosti), bezne rekneme 1-2 K. Kdybyste chtel byt uplne dokladny,
tak pripadne jeste Schottky diodu v pruchozim smeru z toho signalu k tem 3V.

PL

*****************************

From: "Petr King" <petr.king na atlas.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 18, 2013 1:23 PM
Subject: Level SHIFTER 5V - 3V v SMD

Dobry den,
resim komunikaci Atmel pres uart kde na strane atmel mam 4V a zarizeni
3V UART.
Potrebuji tedy snizit napeti. Soucasne bych rad jeden signal vyvedl ven
pro diagnostiku - odposlech, tak, aby byl chraneny pred pretizenim.
Cele by to melo byt co nejmensi, v SMD a co nejlevnejsi. Rad bych tedy
pouzil hradla.Dival jsem se na 7407, ale je celkem neobvykly.

Poradite nejaky jiny budic sbernice, nebo treba invertory s otevrenym
kolektorem? Je moje myslenka pouzit hradlo s otevrenym kolektorem a
pull-upem spravna?

Napajeni Atmel je v rozmezi cca 4-4,5V. 3V na druhe strane zarizeni jsou
pevne dany.

Diky,
Petr