Elektronika do auta.

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Leden 18 13:44:01 CET 2013

Domnívám se že Vám nedochází že se jedná o elektroniku napájenou ze
zdroje, ke kterému má přístup ještě někdo jiný a který s ním může
dělat cokoliv.
Nastartovat, pustit ventilátor, odpojit baterku...

V takovém případě nezbývá než mít zařízení udělané tak, aby byl na
obdobné katastrofy připravené.

Tomáš