OT Volby, ACTA

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 18 13:30:35 CET 2013

Někdo je ovcí konspiračních teorií (které se po času ukážou jako pravdivé),
jiný je ovcí toho, kdo diriguje to co je v mainstreamu, tak si vyberte.

Problém je hlavně v tom, že ti co řídí mainstream, publikují občas pravdu,
ale v médiích, které jinak publikují soudnému člověku očividné nesmysly, jde
tu totiž o účelovou diskreditaci pravdy.

Všechny z anti-konspiračních webů nejdou dál, než za jistou pomyslnou čáru a
končí u toho, že to všecko řídí Židé a židé a vyvolávají proti nim nenávist.
Židé nejsou hlavním organizátorem špatností, jen tomu z přesvědčení slouží.
Lidé už se ale neptají, kdo řídí ty "žŽidy" a to je ten hlavní problém.
Občas někde sice probleskne osvěta, ale ta na těch anti-nwo webech se
neobjeví, protože si to jejich editoři nepřejí ani slyšet, že by něco
takového mohlo být a pokládají to jen za pohádku. Pro drtivou většinu z vás
by to taky nebylo stravitelné. Ryba smrdí od hlavy, ale když vás pleská její
ocas, taky s ním budete chtít něco udělat.

A protože se budete ptát co to je, tak vám to dám k dobru taky:
http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=14904

A na závěr malý citát z "jízdního řádu současnosti", tedy pardon, údajného
falsifikátu:

Budeme jistě vítězit na našimi protivníky, protože v důsledku opatření,
která jsme ukázali, nebudou mít tiskové orgány, v nichž by se mohly úplně
vyjádřit proti našemu tisku. Nebude nám ani zapotřebí jejich myšlenky od
základu vyvracet.

Znám se s Petrem Cibulkou a to co mi říkal na počátku 90. let, jsem
považoval za bujnou fantazii a pak jsem se s ním už nevídal ani ho
nevyhledával, leč po 10-15 letech jsem spoznal, že má ukrutnou pravdu. Žel,
v té době už byl zlikvidován a je teď naprosto neškodný a soudnému člověku
připadá směšný. Jenže to není už ten Petr, to je troska a jen dělá to co mu
někdo "neviditelný" poručí. Má věčně problémy s internetem, ale ani mě
neposlechne když mu polopaticky radím co on sám musí udělat, aby se těch
problémů zbavil, místo toho to dá udělat těm, kteří ho mají pod vlivem, je
to fakt jak říkat to staré babičce, udělá to stejně po svým.

Admine, omlouvám se, ostatní, prosím už nereagujte, dál reagovat už nebudu.