Elektronika do auta.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 18 12:59:23 CET 2013


No nevim. Je zde snaha co nejlepe resit nasledky, ale ne pricinu problemu.
Udelat system odolny proti padu je urcite fajn. Ale melo by se predevsim
(podle me) resit to, aby k tem padum vubec nedochazelo (nebo max. velmi
vyjimecne). Pripada mi to jako resit jak co nejvic urychlit leceni zlomene
nohy misto toho, jak vyresit, abych si ji vubec nezlomil.

Pokud vite, ze mate ms vypadky napajeni - to je tak velky problem vylepsit
ten zdroj tak, aby par ms vydrzel? Pokud je to elektronika, tak jeji odber
snad neni buhvijak velky, takze to udrzi bezne kondenzatory vyrazne dele,
nez par ms. Mate vstupni kondenzatory oddelene diodou, abyste z tech
kondenzatoru nepomahal zivit startovani? Pokud je tam neco, co ma velky
odber (rele, motor atd.), tak at vypadne napajeni tem vysokoodberovym castem,
ale elektronika at ma zachovane napajeni (opet analogie s clovekem: pri
nedostatku kysliku, zivin, tepla atd. zacnou odumirat periferie, ale mozek
a srdce dostava vse, co jeste zbyva).

A je nutne pri vypnuti udelat "havarii"? Nemuze byt elektronika napajena
neustale? Pripadne pokud by to bylo nutne, tak at se ta elektronika vypne
sama po radnem ukonceni.

PL

************************************

From: "Josef Štengl" <ok1ced na nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 18, 2013 9:53 AM
Subject: Re: Elektronika do auta.


| Výpadky ani ne, ale poklesy napětí (jednotky ms).
| 
| Startování (nejvíce kritické)
| 
| Zapínání ventilátorů, klimatizace, elektrický (elektrohydraulický) 
| posilovač řízení (pro těžší auta i 1–2kW  špičky, zvláště když auto 
| stojí) a podobně.
| 
| A samozřejmě je velký výpadek při vypnutí :-).
| 
| ced
| 
| 
| Dne 17.1.2013 20:28, Petr Labaj napsal(a):
| > Ja jsem nejak nepochopil, kdy k tem vypadkum dochazi.
| > K tomu dojde pri vypnuti daneho zarizeni, nebo tam jsou vypadky napajeni?
|


Další informace o konferenci Hw-list