OT Volby, ACTA

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Leden 18 12:58:54 CET 2013

Původně jsem se k tomu již dále nechtěl vyjadřovat, ale přeci jen:

Zastávám dlouhá léta názor, že kradou nalevo i napravo. Rozdíl spatřuji v
tom, že nalevo to umějí lépe skrývat a napravo se místo skrývání starají
alespoň trochu o to, aby i příště bylo z čeho krást.

Zemana u ně zpopularizoval kdosi zleva tím, že vyjmenoval důvody, proč je
zeman "zlý pravičák", prý až "Klausovo dítě". Tahle hláška mu pak u mě zase
ubrala, když Klaus vyhlásil tu podivuhodnou amnestii.

Jenže Schwarzenberg je zase Kalouskova loutka, no a Kalousek sice říká, jak
nám ušetří, ale když došlo na hlasování o OZE, tak se ukázalo, že pravda je
jinde. No a že má hodně co skrývat, naplno předvedl při teátrech ohledně
vydávání Parkanové:-)

V případě ACTA je ovšem situace mnohem zajímavější proto, že tam mi
nepřijde, že by pan kníže na tom byl finančně zainteresován, takže zbývá
nejhorří možné: Jednání vyjadřuje jeho skutečný názor na věc - a prezident s
takovým názorem je pro mě absolutně nepřijatelný.

PH

http://www.youtube.com/watch?v=I3ssx8Qxao0