Identifikace soucastky v FTEU 901

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 18 12:30:51 CET 2013

>Jeste jedna otazka, co drzi ten sroub? Nedrzi zadni stranu?

Jasne, ze hej. Podla mna to po odsrobovani normalne ide stadial vyrvat,
drzi to tam maximalne nejaka pripalena suciastka.

Skusil som nieco skreslit, http://www.efton.sk/tmp/whatizit.jpg . S tym
rele a ako je spinane tranzistorom som si celkom isty (15k odpor seriovo z
procesora do bazy, z bazy do zeme 100k, aj ta protikopancova dioda je dost
jasna. Aj s tym stabilizatorom na napajanie procesora som si takmer celkom
isty, ma keramiky na vstupe aj na vystupe atd.. Takze ten vodic vodorovne
pri hornej hrane je nejake kladne napajanie, nieco ako +12V. A ta zahadna
suciastka tym padom nie je priama sucast obvodu rele, ale je podla mna
sucast mechanizmu, ako sa toto napatie vyraba. Neprekvapilo by ma, kebyze
je to pozostatok diody a ta dvojvyvodova suciastka co je s nim v serii je
filtracny kond, pricom privod z 220 je zdola a nevidime ho.

To vlavo co som nakreslil ako odpor, tak to je nieco zrazacie, co potom ide
do toho gretza, ale netusim kadial ide druha vetva ani ako je ten gretz
dalej.

Podla mna, ak je zaujem to opravit, tak treba to stade takcitak vyrvat, aj
za cenu poskodenia krabicky.

wek