LED pásky

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Leden 18 09:34:00 CET 2013

Dotazovaný z DX je "waterproof", takže by mu odpovídal spíš

http://www.t-led.cz/led-pasek-w300smd3-tepla-bila-akce/

a tam je cena jiná. To zalité provedení preferuju proto, že pásek nebude
už ničím chráněn a hrozím se chvíle, kdy nějaká dobrá duše přejede po
ledkách vysavačem, protože budou zaprášené. U těch nezalitých pásků
výrobce nedoporučuje lepit je na vodivé povrchy, což mi taky moc nevyhovuje.

JMN