Re: Identifikace soucastky v FTEU 901

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Pátek Leden 18 08:38:27 CET 2013

LED to nebude. LED je to bile vpravo nahore. Ta signalizuje zapnute vyhrivani, vypnute a pod.
Ani by to nemelo smysl, protoze ta soucastka je prikryta deskou displaye.
http://files.uloziste.com/fotky3/zf3618079b056894/46f47dcfd94936fe-3.jpg
http://files.uloziste.com/fotky3/zf4535f96faed259/481db406c77cfea4-3.jpg
Za hlavni deskou se nachazi urcite rele, ktere spina L (230V) do rohoze. N je propojene.
A pak tam bude i neco dalsiho, protoze tam vedou PINy z desky displaye.
Pokud soucastku zmerim na odpor (merak M-830B uplne obyc), tak to na zacatku ma cca 5k R a postupne to roste na cca 7k6 (do 10 sec).
Nemuze to byt C?
Moje znalosti konci nekde u 555 a jeste ne SMD :).
Doufal jsem, ze nekdo napise, ze se to slusla pojistka a hotovo ...
Tak se obavam, ze bude problem nekde kolem toho Atmelu.

Diky Ivan