LED lampa

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 18 08:11:27 CET 2013

Nechal jsem si je minuly tyden rozsvitit v www.T-led.cz (maji tam asi ctyri velikosti od nejakeho 10W do 50W).  Je pravda, ze v tom malem kramku sviti tak 500W v LEDkach, takze je tam totalne presvetleno a tezko se to srovnava, ale rozhodne zadny velky dojem to na me neudelalo. Pokud jste prazak, doporucuji se na to do Zitne zajit podivat.

Jakub Serych

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Halen
Sent: Thursday, January 17, 2013 9:47 PM
To: HW-news
Subject: LED lampa

Zdravím všechny zainteresované :-)

máte někdo zkušenost s 10W-50W reflektory na 230V z ebay nebo dx viz. malá příloha?

[cid:image001.png na 01CDF552.A01FE2A0]

Přemýšlím, že bych tím nahradil 100W halogen. Dle specifikací by to mohl pokrýt cca 20W LED modul. Halogen mám zapojený na pohybové čidlo a halogenovou žárovku měním tak jednou za rok.....

Honza